کفسابی در جمکران

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که با فعالیت کفسابی آشنایی ندارید و یا این که آشنایی دارید منتها نمی‌دانید که این کار چگونه انجام خواهد شد یا کفسابی در جمکران همراه باشی تا برای تان شرح دهیم.

ابتدا شما را با موقعیت مکانی کار خود آشنا نماییم. کفسابی در جمکران به دلیل وجود مکانی پر از مردم و ساختمان و بناهای کوچک و بزرگ، شخصی و یا ادارای به وجود آمده است تا بتواند از این طریق به مردم خدمت رسانی نماید. جمکران منطقه ایی در نزدیکی قم است و مکانی مذهبی به شمار می‌آید که البته در سال تعدادی از مردم برای گردشگری و زیارت به این مکان مسافرت می‌کنند.

کف سابی جمکران

کفسابی را معمولا برای هر نوع ساختمانی چه تازه ساخت و جدید باشد و چه قدیمی و فرسوده استفاده خواهند کرد. حال می‌گویید که چگونه برای هردو! خب باید بگوییم در ساختمان هایی که تازه و نو هستند انجام کفسابی امری تقریبا ضروری محسوب خواهد شد.

زیرا اگر می‌خواهید سطحی بدون عیب و ایراد داشته باشید باید در نهایت کار ساخت و ساز آن را کفسابی نموده و عاری از هر گونه گردو غبار و کثیفی و پاک کردن مصالحی که در طول ساخت بر روی زمین افتاده است انجام دهید تا قابل سکونت باشد و البته سطح اگر سنگی است باید به خوبی تراز و یک دست شود.

انجام این کارها فقط در کفسابی ممکن است. در ساختمان هایی هم که چندین سال از ساخت آن ها می‌گذرد باز هم کفسابی به دلایل مختلف انجام خواهد شد از جمله این دلایل می‌تواند رنگ پریدگی سنگ و یا ایجاد لکه در سنگ و از دست رفتن ظاهر درخشنده اولیه سنگ باشد. که با انجام مراحل مختلفی در ساب زنی این اقدامات انجام خواهد شد.

کفسابی در جمکران و انجام لاشه سنگ

تا به حال با واژه لاشه سنگ برخورد داشته اید! احتمالا بسیار پیش آمده که در پارک ها و یا محیط های باز قدم روی لاشه سنگ ها گذاشته باشید. لاشه سنگ ها به سنگ هایی گفته شده است که ظلع و شکل خاصی ندارند و هر کدام به یک مدل و قیافه هستند.

این سنگ ها باید در کنار یکدیگر با نظمی خاص چیده شوند و کفسابی در جمکران می‌تواند کاره سنگ سابی آن ها را انجام دهد یعنی سنگ ها را به صورت صاف و یکدست و بدون فراز و نشیب درآورد.

کفسابی در جمکران و انجام لاشه سنگ

انجام کار کفسابی سنگ ها ساده نیست و نسبت به دیگر موارد کفسابی دشوار تر خواهد بود زیرا دقت خاصی لازم دارد و باید روی هر سنگ کار شود تا با دیگری یک میزان باشد.

لاشه سنگ ها به سنگ هایی گفته می‌شود که در کارخانه هنگام برش زدن، برش می‌خورند و تکه تکه خواهند شد و برش های دیگر که به درد کاره خاصی نخواهند خورد برای چیدمان سطوح به عنوان لاشه سنگ استفاده خواهد شد که توسط سیمان که در زیر آن ریخته شده و سنگ ها هر کدام روی سیمان قرار گرفته و به شکل خاصی در خواهند آمد.

لاشه سنگ ها وجه زیبایی دارند و به دوسته لاشه سنگ های ریز و لاشه سنگ درشت تقسیم خواهند شد. انجام سنگ سابی لاشه سنگ ریز دشوار تر از نوع درشت آن است اما با جلوه زیبایی که به محیط می‌دهد بسیار مناسب حیاط و پارک و پارکینک وغیره می‌باشد.

انواع ابزارهای کفسابی در جمکران

کفسابی درقم و جمکران با وجود نیروهای زبده و ماهر و ابزار آلات میسر خواهد شد. بدون داشتن ابزار شما نمی‌توانید حتی اقدام به کندن چند سانت سیمان و یا بتن نمایید زیرا این ها جزو کفسابی های سختی می‌باشند که ابزارهای مخصوص به خود را می‌طلبند.

وجود ابزارهای مرغوب و استاندارد یکی از موارد مورد توجه کاره کفسابی در جمکران است. ما به نیرو ها و دستگاه هایی که کار را برای شما انجام می‌دهند اهمیت قائلیم.

کف سابی

برای کاره کفسابی و سنگ سابی از دستگاه های بزرگی استفاده خواهیم کرد که در زیر آن محل قرار گرفتن لقمه هایی خواهد بود که به راحتی سنگ را برش خواهد داد و به صورت لایه به لایه این کار را انجام خواهد داد. البته لازم به ذکر است که لقمه هر نوع سنگ و کار جدا و مخصوص است و لقمه ایی که برای سنگ گرانیت استفاده خواهد شد را برای کاشی استفاده نخواهیم کرد زیرا باعث آسیب به کاشی خواهد شد.