خدمات نماشویی

خدمات نماشویی از دسته ی خدماتی است که توسط مجموعه ی کفسابی، سنگسابی و نماشویی الهام ساب اجرا می گردد. تا حالا برایتان سوال پیش نیامده است که چگونه ساختمان های بلند و برج های بزرگ که نمایی شیشه ای دارند، تمیز می شوند؟

اگر بخواهید خودتان این کار را انجام بدهید، تقریبا می توان گفت که نشدنی است.

زیرا هم خطرناک است و هم امکان سقوط شما بسیار بالاست. کار خدمات نماشویی ساختمان حتما باید توسط فردی با تجربه انجام شود. فردی که هم آموزش دیده است و هم سوابق بالایی در اجرای کار نماشویی دارد.

نماشویی ساختمان

 

خدمات نماشویی چگونه انجام می شود؟

شست و شوی نمای ساختمان به سه طریق انجام می شود. شست و شو با طناب، شست و شو با کمربند، شست و شو با داربست.

شستشوی نمای ساختمان با طناب راپل صورت می پذیرد. این طناب بسیار مقاوم بوده و فرد را از خطر حفظ می نماید.

در شست و شوی نمای ساختمان با داربست، فرد باید بر روی داربست بایستد و به تمیز کردن نمای ساختمان بپردازد. عملیات نصب داربست قبل از انجام خدمات نماشویی انجام می گیرد.

در شست و شوی نما با کمربند محافظ، امنیت فرد به طور کامل تضمین می گردد.

در حالت کلی نمی توان گفت که کدام شیوه بر شیوه ی دیگر برتری دارد. همه چیز به نوع نمای ساختمان و تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در شست و شوی نمای ساختمان با طناب، اشراف فرد بر پیرامونش بیشتر بوده و بهتر می تواند به کار تمیز کردن بپردازد.

 

دستمزد نماشویی چگونه برآورد می گردد؟

برآورد دستمزد خدمات نماشویی ارزان قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

از جمله: تعداد طبقات ساختمان، جنس نمای ساختمان، میزان دسترس پذیری فرد به نما، میزان آلودگی نما، موادی که برای پاکسازی مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر عوامل موجب می شود که نتوان قیمت دقیقی را برای انجام خدمات کفسابی اعلام نمود.

نماشویی

برای انجام خدمات نماشویی کافی است با مجموعه الهام ساب تماس بگیرید

همانطور که در بالا اشاره نمودیم، خدمات شستشوی نما باید توسط فردی ماهر وبا تجربه انجام گیرد. ما در مجموعه تخصصی الهام ساب با نیروهای زبده و کار آزموده گرد هم آمدیم تا به مطلوب ترین شکل ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

برآورد دقیق قیمت در هنگام بازدید از مکان صورت می پذیرد و کارشناسان ما برای بازدید به مکان مدنظر شما برای انجام خدمات نماشویی اعزام می گردند. بهترین ها را با الهام ساب تجربه کنید.